Tuesday, July 3, 2012

Yerli Kıro :D

Bi kırodan filan bahsetmicem merak etme o kıro benim çünkü :D




Şimdi benim bir yanım kültür elçisi gibidir; her konuda sölicek bir lafım vardır okumayı, araştırmayı severim ama gel gör ki uzun zaman hiç kitap okumam, film seyretmem, müzik dinlemem yani dinlerim ama el gider mersine ben gider tersine. Bir parça hit olmuştur onu en son ben duyarım filan yani :D




Evde radyo dinlemiyorum tvde de müzik kanalları açmam blog okurken açarım bişiler iki dıngırdar neşe dolarım :D




Neyse şimdi iş hayatına atıldık ya işyerinde sabhtan akşamaca power türk  dinlioz ee bende bu vesileylen hit parçalardan haberdar oldum :D




Kulağıma çalınan bi kaç  bişiler var bu ara bayıldığım ama en çok buna  bayılıyorum :)




Hatta şarkıyı bulmak için sözlerini  googleda arattım ilkten Mazhar Alanson sandım(ne alakaysa bendeki kulak işte bu kadar :D) patrona soruom bu şarkıyı kim sölüyo kimin bu ses diom neyse buldum sonunda :D




Mehmet Erdem die biriymiş nen bu adam yeni mi çıktı yoksa vardı da ben kıro olduğum için yeni mi öğrendim :D




Ben dizi izlemiyorum(daha doğrusu tv izlemiyorum) galiba bu parça Kuzey Güney dizisinde çalıyormuş bilmiyordum bunu da öğrenmiş oldum. Ha bir de bu güzel sesli çocuk İzmir Fen Lisesinde okumuş; belli ki çok akıllı, zeki, çalışkanmış çünkü o okul için ortaokuldan sonra dibim düşmüştü ama kazanmak imkansızdı çünkü süper zeka die nitelendirilen çok çalışkan öğrencilerin kazanabildiği bi okuldu :S




Neyse nerde okuduysa okudu velhasılı ben bu parçaya bayıldım ve Mehmet Erdem'i tebrik ettim :D 

No comments:

Post a Comment