Wednesday, July 4, 2012

Gelinleri de döverler



Geleneksel zatürre mevsimini dün itibariyle açan Patria kişisinden pek bi selamlar bilogcum.

Öyle bi yaydım ki totoyu n biloguma bakar oldum n maillerinize. Kendimi elbette kınıyorum ve asıl konuya geçiyorum derhal.

Bugün bir haber okudum bilogcum. Manyak manyak işler olmuş yine ülkemde.

Damat "halangil bana sahte bileeerzik taktı nağbeeer" diyen gelini al aşağı etmiş.

Gelinlikle yerlerde sürüklenen sevgili gelin, yahu bir bekle. madem o bilezik sahte, sen de halasının kızına takarsın düğününde vakti gelince, çeneni tut" demeyeceğim "elleru kirilasica sana gelince; senin ta ağzına filler etsin" de demeyeceğim. ayıp ya sahiden, bunlar barışır ve çocuk doğururlar, lütfen üreme kriterleri yeniden değerlendirilsin diyeceğim. üremeyin olum siz!

Dipdip: Yazıdan da anlaşılacağı üzere; kriterler değişti. Günün birinde evlenmeyi planlarsanız, alınacaklar listesinde çanta tipi şok cihazı ve biber  gazınızı falan da ekleyin. Müstakbel kocanız alnınızı öpmek yerine, gözünüze çakmaya yeltenirse hazırlıksız yakalanmayın.

No comments:

Post a Comment