Saturday, June 30, 2012

Adını Feriha Koydum 67.Bölüm İzle Sezon Finali 29 Haziran 2012

Adını Feriha Koydum 67. bölüm ve sezon finalinde istediğine ulaşmış gibi görünen Feriha'yı kötü bir son bekliyor. Feriha Emir'le nikahlandıktan sonra vurularak öldürülüyor.Levent’ten evlenme teklifi alan Feriha sezon finalinde ise kalbinin sesine kulak veriyor ve Emir’le tekrar nikahlanıyor. Adını Feriha Koydum 67. bölüm 3. fragmanında , mavi kuşağı olan bir gelinlik giyen Feriha’nın çok mutlu olduğu gözlerden kaçmıyor.. Ancak bu mutluluk uzun sürmüyor ve Feriha Emir’le ilk dansını ettiği sırada ateşlenen bir silahtan çıkan mermi ile kanlar içinde kalıyor.Adını Feriha Koydum hayranlarını çok üzen bu sahne ile Hazal Kaya diziye veda edecek.

Bu durumun sebebi ise Hazal Kaya'nın yeni sezonda başka bir dizide rol alacak olması. Yeni sezonda Adını Feriha Koydum'un Feriha'sız nasıl devam edeceği ise büyük bir merak konusu..Ekranların en çok izlenen yapımlarından "Adını Feriha Koydum" dizisinin son bölümünün çekimi Etiler'de bir parkta yapıldı. MED Yapım, final sahnelerinde çekim alanı çevresinde 15 koruma ile önlem aldı. Ancak görüntüler basına sızdı. Yayınlanan son fragmanda Levent'ten (Barış Kılıç) evlenme teklifi aldığı görülen Feriha (Hazal Kaya) sezon finalinde ise kalbinin sesini dinliyor ve Emir'le (Çağatay Ulusoy) nikah masasına oturuyor.Ancak bu mutluluk uzun sürmüyor ve Feriha Emir'le ilk dansını ettiği sırada vurularak öldürülüyor.Son sahnede yönetmenin isteği üzerine buğulu gözlerle bakması beklenen Hazal Kaya'nın ağlama krizine girmesi ise çekimlere kısa bir mola verilmesine sebep oldu.

No comments:

Post a Comment