Saturday, August 18, 2012

Pantalon paçasından mutfak önlükleri






Bu mutfak önlüğünü yayınlamadan kendim yaptığım biye aparatını yayınlasam iyi olurdu. Ama bulamadım. (kot önlük yapılalı bir yıldan fazla oluyor). Yeniden yapınca (spiralli defterlerin önündeki kalın naylonlardan ve bir kırtasiye malzemesi-ataş gibi)


Hediye ettiğim önlüğün her yerine biyenin kumaşı yetmişti ama bana kalanın eteğine yetmedi. Elimde aplikeye ayırdığım ve pul, poncuk, düğme  neler varsa üzerine diktim. Pantalonun ceplerini de öne diktim. Sağ etek ucuna ütü ile yapıştırdığım şey, nesne olmadı.





























Mutfağımdaki fayansalara yapışmıştırdığım koli bantları patlayan fayanslardan ötürü. (sitede bizim bloğumuzun devamlı sorunu)


 


















Deseni için mutfak önlüğü yapacağım diyerek bu kapriyi almıştım. Bu kapriyide aynı mantıkla mutfak önlüğüne çevirdim bayram öncesi iki tane. Ve biri sahibini buldu. Saplarını beyaz kurdeleden yaptım.
















Bu da yetişirse tatile kızıma deniz için...

No comments:

Post a Comment